Hanssens - beyond telecom

ROGER365.io

contact center en social messaging voor Microsoft Teams

ROGER365.io maakt van Microsoft Teams de centrale communicatie hub in jouw organisatie door naadloze integratie met Teams calling of sociale media kanalen zoals WhatsApp, Facebook, Twitter en SMS.

 

contact center in MS Teams

 

MS Teams Calling ondersteunt klantinteractie via spraakmogelijkheden. Voor bedrijven die tools en workflows willen integreren om de customer journey te stimuleren, is het Contact Center een geweldige aanvulling op hun workflow. Het voegt functionaliteiten toe zoals het bellen van agenten, supervisor en rapportage, allemaal naadloos ge ntegreerd in MS Teams.

  • wachtrijen en routeren naar agenten en op basis van skills en beschikbaarheid
  • realtime inzicht in wachtrijen, wachttijden, gemiste oproepen ...
  • workflow integratievoor het optimaliseren van bedrijfsprocessen
  • supervisor tools voor het begeleiden van medewerkers
  • rapportage, heatmaps, trends, logboeken ...

social messaging in MS Teams

 

Maak van Teams het centrale communicatieknooppunt van jouw organisatie door het naadloos integreren met WhatsApp, Facebook, Twitter, SMS, Webchat, Bots en meer!

  • Alle communicatie op één centrale plek in MS Teams
  • Integratie met externe berichtensystemen zoals Whatsapp, Twitter of Facebook
  • Klantengegevens uit je CRM-systeem zijn onmiddellijk beschikbaar
  • Breid je klantenservice uit met chatbots
  • Naadloze integratie in je vertrouwde Teams-client
  • Integreer al je zakelijke workflows via Microsoft Power Platform
exclusief ROGER365.io partner in België

Wist je dat Hanssens de eerste en enige ROGER365.io partner is in België ?

wil je ook kennis maken met de hanssens experience ?

contacteer onze experts