chat met een medewerker
chat met een medewerker
Desseyn Kristof

omni-channel contactcenter

Tegenwoordig wordt bellen een minder populair medium om contact op te nemen met een bedrijf, zorginstelling of bestuur. En dus moet jouw organisatie nadenken over het ideale kanaal voor glasheldere communicatie.

Daarom biedt Hanssens Beyond Telecom een omni-channel contactcenter aan dat met elk platform verbonden is. Of je nu wilt communiceren via sms, Messenger Chat, telefoon of WhatsApp: wij hebben de oplossing voor jouw organisatie.

Schermafbeelding 2024 02 23 105736

een hulplijn voor iedere generatie

Iedere klant heeft zijn voorkeur als het gaat om communicatie. Vooral de jongere generatie belt niet altijd even graag. Als je een jonge doelgroep hebt, zorg er dan voor dat je jouw communicatiestrategie daarop afstemt. Voor steden, gemeenten en overheidsinstellingen is een omni-channel aanpak daarom een absolute must. Zij komen immers in contact met alle generaties.

Eén ding dat elke klant, ongeacht voorkeur of leeftijd, gemeen heeft: iedereen wil snel en efficiënt geholpen worden.

  • Verbonden met alle communicatiekanalen

  • Bundelt alle inzichten uit verschillende communicatielijnen op één plek

  • WhatsApp, sms of zelfs Messenger Chat: kies de communicatielijnen die het best bij jouw organisatie passen

naadloze integratie van alle kanalen

Met een omni-channel aanpak garandeer jij dat klanten snel antwoord krijgen van de juiste persoon. Dat betekent: geen lange wachttijden of onnodige transfers. Bovendien kunnen we deze kanalen gemakkelijk integreren in jouw website en algemene communicatiestrategie. Zo weet jouw klant direct via welke kanalen hij jou kan bereiken.

de voordelen van een omni-channel contactcenter

  • Interessant voor organisaties die meerdere of een specifieke leeftijdsgroep wil aanspreken
  • Help iedereen die je contacteert snel en efficiënt verder
  • Makkelijk te integreren met je website en communicatiestrategie

bespreek alle mogelijkheden met een van onze experten.