customer experience & contact center
creëer de beste klantenervaring in de communicatie met je organisatie

In een wereld waarin klantervaring een topprioriteit geworden is, is een modern, intuïtief, intelligent en persoonlijk contactcenter essentieel.
Het draait allemaal om emotie, beleving en het verhaal dat je je klant kan vertellen over je product of dienst. Klanten willen uiterst relevante en zeer persoonlijke ervaringen met organisaties. Die klantervaring of ‘customer experience’, is de som van alle interacties van de klant met je organisatie. Van telefonische oproepen en Messenger berichten tot het opvolgen van e-mails en chatbots.
Millennials communiceren liever via chat, social media en video. Deze verschuivingen brengen nieuwe uitdagingen en kansen met zich mee. In de eerste plaats in de manier waarop jij communiceert met jouw klanten.

omnichannel contact center
Terwijl een call center zich enkel en alleen focust op voice, biedt een modern contact center ondersteuning die verder reikt dan telefonie alleen. Met onze omnichannel contact center oplossing verbinden we afzonderlijke platformen zoals spraak, e-mail, chatbots, AI en social media tot één communicatieoplossing. Die omnichannelervaring doet de grenzen tussen de verschillende kanalen vervagen en creëert zo een naadloze en uniforme ervaring voor je klanten.de mogelijkheden met onze contact center-oplossing
customer service voor Microsoft Teams
Geavanceerde routering, een operator console, social messaging en een contactcenterapplicatie zijn niet standaard aanwezig in Microsoft Teams. Hanssens Beyond Teams kan uitgebreid worden met de Luware of Roger365.io.

citizen experience
Ook steden en gemeenten staan voor een enorme uitdaging op vlak van customer experience. Maar in dit verhaal staat de inwoner centraal in die klantenbeleving.
Hoe bereik je de burger? Wat is zijn ‘customer journey’ en hoe kun je in zijn behoefte voorzien?
5 scenario’s waarbij een Citizen Experience center dé oplossing is voor steden en gemeenten
