Door cookies te accepteren kunnen we uw gebruikerservaring op onze website verbeteren - Meer informatieCookies toestaan

Unified Communication brengt alles en iedereen samen​

Bereikbare en productieve medewerkers -
altijd, overal en op ieder toestel

Mitel MiCollab is een complete real-time communicatie-oplossing. Eenvoudig te implementeren op ieder netwerk of mobiel device om zo sneller en effectiever te kunnen communiceren.

Voordelen Mitel MiCollab

  • Verbeterde samenwerking en productiviteit
  • Het 'Mobile First' ontwerp zorgt voor een ervaring zoals op kantoor, altijd, overal en op ieder device
  • Kan worden geïntegreerd met standaard bedrijfsapplicaties van derden
  • Flexibele opties voor implementatie op locatie of in de cloud die meegroeien met uw behoeften
  • Eenvoudig te implementeren en beheren

Kenmerken Mitel MiCollab

  • MiCollab bevat:
    Unified Communication-clients (UC) voor de desktop en mobiele devices die medewerkers een uniforme communicatie-ervaring bieden
  • Online portal voor externe toegang tot de belangrijkste functies
  • Unified Messaging-services waarmee berichten op eenvoudige, maar flexibele wijze kunnen worden-opgeslagen en opgehaald
  • Audio-, web- en videoconference-services voor een scala aan mogelijkheden voor medewerkers op kantoor en daarbuiten

MiCollab Client

MiCollab Client, één toegangspunt voor al uw zakelijke communicatie- en collaboration en geeft iedereen binnen uw organisatie realtime toegang tot communicatiefuncties,
altijd, overal en op ieder device.

Presence
Direct inzicht of personen telefonisch bereikbaar zijn, niet op hun werkplek zitten of beschikaar zijn voor een video-oproep, chat of ander medium.

Berichten
Snel toegang tot voicemail met visuele verwerking van berichten en aanwezigheidsinformatie van de beller.

Softphone
Externe medewerkers profiteren van dezelfde intuïtieve communicatie-ervaring als op kantoor via een pc, laptop, smartphone of tablet met een ingebouwde software-based IP-telefoon.

Mobiliteit
Geïnstalleerd als client op ondersteunde iOS-, Android-, BlackBerry- en Windows devices, zijn de belangrijkste communicatie- en samenwerkingsfuncties bereikbaar voor alle mobiele gebruikers.

Online portal
Toegang tot de belangrijkste functies vanaf iedere locatie met een computer of mobiel device met een internetverbinding.

Poin-to-point video collaboration
Plaats een video-oproep met één klik op de knop, voor een geplande of een ad-hoc vergadering.


Bedienpost

Biedt uitgebreide aanwezigheidsinformatie aan telefonisten, receptionisten en administrateurs met meerdere taken.

Integratie met zakelijke toepassingen
Verbeter communicatie en productiviteit door integratie met andere zakelijke applicaties zoals Outlook, Lotus Notes, IBM Sametime en Google.

Audio, Video and Web Conferencing

Audio, Video and Web Conferencing

Uitgebreide mogelijkheden voor audioconferences en online samenwerking met functies waaronder:

Geplande en ad hoc vergaderen en webinars
Een diversiteit aan mogelijkheden, van geplande gesprekken (eenmalig of terugkerend) tot spontane sessies.

Deelnemers beheren
Een overzicht waarin zichtbaar is welke deelnemers alleen aanwezig zijn via audio en welke via collaboration, met geïntegreerde moderatorfuncties.

Desktop- en applicatie sharing
Deel desktops, presentaties, applicaties, afbeeldingen en alle soorten data.

Multi-point videoconferences
Een persoonlijke ervaring met live video.

Remote control
Deelnemers kunnen gemakkelijk de controle van een andere desktop overnemen.

Openbare en privé chat
IM-berichten versturen met de optie om sessies op te slaan.

Online collaboration viewer
Laat mensen participeren in een sessies vanuit een webbrowser.

Bestanden versturen
Bestanden direct versturen naar alle geselecteerde deelnemers.

Document beheer
Plaats belangrijke bestanden op openbare of publieke plaatsen voor toekomstig gebruik.

Bevraging
Vraag feedback met gerichte vragen gedurende een conferentie, en deel vervolgens de geaggregeerde of individuele resultaten met de deelnemers.

Conferentie opname
Opslaan van een volledig verslag van een conference call of sessie in de industrie-standaard formaten voor de distributie en export naar een team of groep.

MiCollab Online Portal

MiCollab Web Portal biedt externe toegang tot geavanceerde samenwerkingsfuncties:

Dynamische status
Toont de huidige status. Je kan de status ook veranderen, toevoegen, bewerken en verwijderen.

OfficeLink
Voor het plaatsen van oproepen van het web en Mobile Portals.

Oproepgeschiedenis 
Geschiedenisinformatie voor gemiste, ontvangen en geplaatste oproepen.

Zakelijke contactpersonen 
Een lijst van zakelijke contacten, met een zoekfunctie en gedetailleerde informatie.

Berichten
Een lijst van voicemail en fax berichten die downloadbaar zijn op de smartphone.

Account opties
Een manier om dynamische uitbreidingen te wijzigen, het updaten wachtwoorden en voicemail pincodes bewerken.

Unified Messaging en Speech Auto Attendant

Unified messaging maakt het mogelijk om voicemail, e-mail en faxberichten te beheren vanuit je persoonlijke telefoon en apparaten. De belangrijkste eigenschappen zijn:


Ophalen van berichten
Ophalen spraak, tekst en faxen van een gesynchroniseerde bericht winkel.

Outlook Client plug in
Installeer een extra programma in Outlook met een werkbalk om spraakberichten te beheren.

Speech commando
Hands-free boodschapnavigatie voor commando's zoals afspelen, doorsturen, verwijderen en bewaren.

Fax Services
Voorzie verzenders van faxberichten proactief van verzendstatusinformatie in de e-mailbox.