Door cookies te accepteren kunnen we uw gebruikerservaring op onze website verbeteren - Meer informatieCookies toestaan

Service volgens ITIL​

Service volgens ITIL

Onze bedrijfsprocessen zijn gedigitaliseerd waardoor we onze klanten op een snelle en gepersonaliseerde manier kunnen helpen. Met alle hardware op stock en onze performante servicedesk kunnen we snel tussenkomen en steeds een stabiel communicatieplatform bij onze klanten garanderen. Onze servicedesk volgt de ITIL-norm, een verzameling van ‘best practices' die onze manier van werken kan optimaliseren. Deze reeks van uitgeschreven flows zorgt ervoor dat onze werking in goeie banen wordt geleid.

Serviceovereenkomst (SLA)

De service na verkoop loopt via de servicedesk van Hanssens Telecom. Deze service bestaat uit:

  • Single point of contact: een vaste contactpersoon voor al je vragen en opmerkingen
  • Prioriteits-behandeling: met een Serviceovereenkomst heb je altijd voorrang
  • Minieme wachttijd: we beantwoorden elke oproep binnen de 30 seconden
  • Modeminterventie en onsite support: ondersteuning vanaf de Servicedesk of ter plaatse indien nodig
  • Geïnformatiseerd van A tot Z: volledige behandeling van de oproepen via ons ERP-systeem
  • Uitbreidingsoffertes: snelle opstelling van uitbreidingsoffertes door het bijhouden van jouw configuratie en call historiek
  • Alle materiaal op stock: we houden al het materiaal waar we service op bieden op stock
  • Persoonlijke call historiek: bijhouden call historiek met mogelijke rapportering service
  • Remote monitoring: preventieve bewaking van voice en video infrastructuur
  • Back up systeem: automatisch nemen van back-ups

Aangepaste SLA en tijden

Aangepaste SLA tijden en/of 24/7 contracten: Hanssens Telecom heeft een team van techniekers die elkaar wekelijks afwisselen voor de interventies na de werkuren en in de weekends.

Rapportering

Via onze servicedesksoftware kunnen we op geregelde tijdstippen een overzicht geven van de alarmen die door de monitoring software werden gegenereerd, alle geregistreerde servicecalls over een bepaalde periode,...


Hallo met Nathalie & Arne...

Hallo, met Nathalie & Arne!

Ben je klant en heb je hulp of advies nodig? 

Bel ons, mail ons, laat ons vlug iets weten