Door cookies te accepteren kunnen we uw gebruikerservaring op onze website verbeteren - Meer informatieCookies toestaan

Rapportering​

Rapportering

Servicedesk Rapportering

Via onze Servicedesk software kunnen we een overzicht geven van alle geregistreerde service calls en uitgevoerde interventies over een bepaalde periode. Daarnaast is het ook mogelijke een overzicht te geven van de alarmen die door de monitoring software werd gegenereerd.

Communicatie Rapportering

Via onze Call Reporter kunnen we een periodiek rapport maken met de belasting van de lijnen over een week, maand, trimester of een vrij te kiezen periode. Ook geven we een gedetailleerd overzicht van de duurste gesprekken, de langste gesprekken,...

Weet het belverkeer, tot in de details

Meer en meer organisaties willen zicht krijgen op het belgedrag binnen hun onderneming. De gegevens die je krijgt uit de telecomfactuur zijn echter zeer beperkt. Ook al zijn ze redelijk gedetailleerd, toch zijn enkel de uitgaande gesprekken gekend. Zo krijg je geen overzicht van de inkomende gesprekken. Ook weet je niet wie er verantwoordelijk is voor de gevoerde gesprekken.

Wat is een Call Reporter?

Onze Call Reporter is een handige tool om een volledig overzicht te krijgen over al het telefonieverkeer. Zo kan je ook gemakkelijk de kosten berekenen en de drukste momenten van de dag in kaart brengen.

Gebruiksvriendelijk

Kies zelf hoe je de telefoongegevens wenst in te kijken: vandaag, laatste 30 dagen, laatste 60 dagen of alle gesprekken. Krijg meteen een duidelijk overzicht van het aantal gesprekken, de totale duur en de totale prijs.

Filters

Vraag specifieke gegevens op via een combinatie van verschillende factoren: periode, uitgaand of inkomend gesprek, taxatiegroep, inkomend nummer, toestel waarmee (op)gebeld werd, lijn waarop gesprek binnenkwam,... Die gegevens kan je perfect exporteren naar bv. Excel.

Rapportering

Op vooraf bepaalde tijdstippen kan je een overzicht van de gegevens automatisch laten doormailen naar een bepaald e-mailadres. Dit kan dagelijks, wekelijks of maandelijks gebeuren. Je krijgt ook de mogelijkheid om het rapport grafisch te verkrijgen.

Verwittiging

Wanneer een oproep niet beantwoord wordt, kan er een automatische mail verstuurd worden met de gegevens van de beller. Op deze manier kan je bij afwezigheid toch zien wie er je probeerde te bereiken en kan je terugbellen naar die persoon.

Veilig

Om te voorkomen dat alle gegevens zomaar door iedereen kan ingekeken worden wordt het paswoord van HT Call Reporter gekoppeld aan je Windows-account. Zo hoef je slechts één maal je code in te voeren en wordt je bij later gebruik herkend door de software.

Continuïteit

Alle telefoongegevens worden op een eenvoudige manier geback-upt: via een Microsoft Access database of een SQL-server. Wanneer om de een of andere reden de connectie tussen HT Call Reporter en de telefooncentrale wegvalt, zorgt een buffergeheugen er voor dat de software elke dag opnieuw connectie maakt.