Door cookies te accepteren kunnen we uw gebruikerservaring op onze website verbeteren - Meer informatieCookies toestaan

Nieuws & Events​

De 8 bouwstenen van een Customer Experience Center

Geschreven op 26/06/2019

Alles wat je als organisatie nodig hebt voor een snelle en efficiënte customer care center.

Lees meer

Ben jij klaar voor de Millennials? De 3 ingrediënten voor een perfecte Customer Experience Center

Geschreven op 21/06/2019door Kristof
Vandaag is Customer Experience (afgekort tot CX) of de som van alle interacties van de klant met de leverancier van producten of diensten, belangrijker dan de prijs van het product. Met andere woorden, de klant eist niets minder dan een perfecte klantenervaring.

Customer Experience is eigenlijk niets nieuws. Vroeger bestond er simpelweg maar één ‘experience' en dat was het persoonlijk contact. Denk maar aan de kruidenierszaak om de hoek. De eigenaar kende je bij naam en hij kon je direct helpen.

Lees meer

Customer Experience ontbijtsessies op 23 mei, 7 & 13 juni

  • Denk jij ook aan een chatbot die jullie dienst-na-verkoop helpt ondersteunen?
  • Denk jij ook aan alarmen die via IoT bij een servicemedewerker toekomen?
  • Denk jij ook aan een WhatsApp en Messenger in je klantencommunicatie?
  • Denk jij ook aan Artificiële Intelligentie ter ondersteuning van je customer service agenten?

 

Lees meer

Overlijden Marc Hanssens

Geschreven op 11/10/2018

Op dinsdag 9 oktober is Marc Hanssens overleden. Hij was de oprichter en bezieler van Hanssens Telecom.

Aan hem hebben we veel te danken. Zijn optimisme en doorzettingsvermogen waren aanstekelijk. We zullen hem missen, maar we denken vooral aan de vele mooie momenten die we met hem mochten beleven.

De uitvaartplechtigheid gaat door op dinsdag 16 oktober om 11u00 in de Onze-Lieve-Vrouwekerk, Deken Zegerplein te Kortrijk.

Lees meer

Telefonie in ultramoderne nieuwbouw Politiezone VLAS

Geschreven op 01/10/2018

Hanssens Telecom zal het toekomstig ultramodern politiegebouw van de Politiezone Vlas uitrusten met een nieuwe telefonie oplossing. Het politiekantoor dat in oktober 2018 zijn deuren opent zal gevestigd zijn op de oude Howest site in Kortrijk. De drie oude commissariaten in Kortrijk verdwijnen. Ook de telefooncentrales van de lokale politiecommissariaten van Kuurne en Lendelede worden vervangen.

Lees meer

Samen koken, degusteren, afwassen en … de télésiège

Geschreven op 14/09/2018

Naar jaarlijkse gewoonte sloten we onlangs voor één dag onze lijnen en legden we de hoorns neer om met volle teugen te genieten van onze teambuilding. Plaats van het gebeuren was deze keer Heuvelland.

Lees meer

Hanssens Telecom is Mitel Platinum Partner

Geschreven op 11/07/2018

Hanssens Telecom mag zich sinds kort Mitel Patinum Solutions Partner noemen, de hoogste onderscheiding die een Mitel partner kan behalen.

Als Platinum partner hebben we expertise op volgende technologiegebieden:

  • MiVoice Business, MiVoice 5000 en MiVoice Office 400
  • Mobility
  • UC & Collaboration 
  • Contact Center
  • Open Solutions

Eerder dit jaar werd Hanssens Telecom ook al bekroond tot Mitel Most Innovative Partner 2017.Lees meer

Mitel Most Innovative Partner 2017

Geschreven op 08/02/2018door Kristof

Hanssens Telecom is voor de tweede keer in drie jaar tijd uitgeroepen tot 'Mitel Most Innovative Partner' van België en Luxemburg. Hiermee erkent Mitel, Belgisch en Europees marktleider in bedrijfscommunicatie, Hanssens Telecom opnieuw als een vooruitstrevende integrator van telefonie-, UC- en contact center- oplossingen.

Lees meer

CES-beurs: 8 technologietrends voor 2018

Geschreven op 23/01/2018door Kristof

Onlangs vond in in Las Vegas in de VS de jaarlijks CES (Consumer Electronics Show) beurs plaats. CES is het wereldtoneel waar innovaties van de volgende generatie op de markt worden geïntroduceerd. We zetten de 8 belangrijkste tech trends voor 2018 even voor je op een rij:

  1. Spraaktechnologie en digitale assistenten
  2. Wifi, Mesh-Wifi en Lifi
  3. Smart Cities
  4. eHealth
  5. 5G technologie
  6. Augmented Reality
  7. Aritificiële Intelligentie
  8. Slimme auto's
    ... en een bonus trend
Lees meer

Hoe een callcenter verrassend persoonlijk kan zijn

Geschreven op 22/12/2017door Kristof
We werden gecontacteerd door een bedrijf uit de financiële dienstensector met een heel concrete vraag. Ze waren op zoek naar een manier om hun klanten op een meer persoonlijke manier van dienst te zijn. En dit ook buiten de kantooruren. Hanssens Telecom stelde een op maat gemaakte oplossing voor: een customer experience center, waarbij hun klanten zèlf kiezen via welk kanaal ze willen communiceren.

We plaatsen 5 buttons op de contactpagina, goed voor evenveel opties waaruit de klant kan kiezen om te communiceren.

Lees meer