Door cookies te accepteren kunnen we uw gebruikerservaring op onze website verbeteren - Meer informatieCookies toestaan

Unieke oplossingen op maat van de klant​

Hanssens Telecom is uniek op vlak van maatwerk en softwareontwikkeling. Onze uitgebreide kennis en ervaring laat ons toe om op maat van de klant algemene of unieke oplossingen voor hun specifieke noden en behoeften uit te werken.

Database integratie

Database integratie

Optimaliseer het onthaal door de medewerkers extra informatie mee te geven over de beller zoals belhistoriek, info uit ERP/CRM databases,... De klant ervaart hierdoor een persoonlijke behandeling en de onthaalmedewerker krijgt extra tools ter ondersteuning.

Extra ‘software-laag' bovenop applicaties

Extra ‘software-laag' bovenop applicaties

Vanuit bestaande communicatiesoftware kunnen we een bijkomende applicatielaag creëren die boven of naast die software draait. Een voorbeeld hier van is dat we op een bestaande UC tool, een feature hebben toegevoegd die zorgt voor een integratie met het CRM of ERP pakket van de gebruiker.

Kalender integratie

Kalender integratie

Via de kalenderapplicatie kan je op een eenvoudige en intuïtieve manier openingsuren, feestdagen,... registreren in de telefooncentrale. De kalender is web based, oogt grafisch mooi en overzichtelijk en is onbeperkt aanpasbaar, zowel individueel als voor verschillende diensten, afdelingen of vestigingen.

Intelligente oproeproutering

Intelligente oproeproutering

Via gepersonaliseerde intelligente oproeproutering worden binnenkomende oproepen automatisch naar de juiste medewerker doorverbonden zonder tussenkomst van het onthaal. Op deze manier kan bv. ook een wachtdienst volledig geautomatiseerd worden.

Web services en XML op vaste telefoontoestellen

Web services en XML op vaste telefoontoestellen

Via web services en XML kunnen we op SIP toestellen bijkomende functies op maat van de klant ontwikkelen door een link te leggen met op IP gebaseerde externe apparatuur of software.

Rapportage & statistieken

Rapportage & statistieken

Via onze eigen ontworpen Call Reporter beschikt de klant over uitgebreide rapportage en statistieken betreffende alle telefonieverkeer binnen een organisatie. Dit kan onder andere zeer interessant zijn voor bv het meten van de belasting van het onthaal, specifieke diensten of zelfs de buitenlijnen.