Door cookies te accepteren kunnen we uw gebruikerservaring op onze website verbeteren - Meer informatieCookies toestaan

Deze 4 telecomuitdagingen heeft Hanssens Telecom met maatwerk opgelost​

De nieuwe apps, chatplatformen en videosoftware volgen elkaar razendsnel op. Ze zijn allemaal ontworpen om je zo vlot mogelijk te helpen communiceren, maar die overvloed aan keuze maakt het er niet altijd makkelijker op. Een unieke telecomoplossing voor jouw probleem, is dan ook geen overbodige luxe. Ontdek 4 custom-made systemen die ons R&D-team zelf ontwikkelde.

1. Geef klanten altijd een antwoord

1. Geef klanten altijd een antwoord

We hebben een applicatie ontworpen waarmee je eenvoudig zelf een standaardboodschap op je telefooncentrale kan instellen. Gaan jullie met alle collega's op teambuilding? Dan kan je zelf via een website ingeven dat het bedrijf die dag gesloten is. Iemand die je opbelt, wordt dan via een standaardboodschap op de hoogte gesteld. Sympathiek, snel en geen IT-specialist nodig.

2. Meten is weten

2. Meten is weten

In de wereld van big data is het niet genoeg om gegevens te verzamelen. Je moet ze analyseren, en er vervolgens conclusies uit trekken. Wij hebben een tool gebouwd die een zeer uitgebreid rapport van al het telefonisch verkeer van een bedrijf kan leveren. Zo kun je allerlei processen in kaart brengen, bijvoorbeeld: ‘welke diensten zijn overbelast?' of ‘werkt het onthaal zo efficiënt mogelijk'? Omdat we de tool zelf ontwikkeld hebben, kunnen we ze verder blijven uitwerken om aan specifieke vragen te beantwoorden.

3. Laat de klant op jouw website zelf het communicatiekanaal kiezen

3. Laat de klant op jouw website zelf het communicatiekanaal kiezen

In de toekomst gaan we volop naar het Customer Experience Center, waarbij de ervaring van de klant centraal staat. Concreet houdt dit in dat een persoon die jouw website bezoekt, zelf beslist hoe hij het liefst gecontacteerd wordt: telefonisch, via videoconferencing, chat, of zelfs via WhatsApp.

4. Problemen oplossen voor ze zich voordoen

4. Problemen oplossen voor ze zich voordoen

Binnen Hanssens Telecom bestaat er een systeem dat onze techniekers op de hoogte stelt van risico's bij klanten, voor die daar zelf van op de hoogte zijn. Door verschillende parameters monitoren, kunnen we inschatten wanneer een telefooncentrale dreigt plat te vallen. Zo kunnen we dat probleem vermijden in plaats van het op te lossen.

Ook op zoek naar een slimme telecom-oplossing?
Twijfel niet om ons vrijblijvend te contacteren.

Klik hier

Geschreven op 05/12/2017door Kristof