Hanssens - beyond telecom

efficiënt telefonisch onthaal, op het werk of van thuis uit

Motena is een koepelorganisatie van verschillende zorgdiensten in Roeselare. Tot de zorggroep horen o.a. woonzorgcentra en dienstencentra. Klantgerichtheid, betrokkenheid en een heel persoonlijke aanpak zitten sinds dag 1 in het DNA bij Motena. En dit uit zich ook in hun telefonische communicatie, die door Hanssens werd opgezet.

motena

Een paar jaar geleden verhuisde Motena naar een nieuw gebouw. ‘Het nieuwe werken’ moest hierbij ook opgenomen worden in hun processen. De telefonie, die een essentieel en primair onderdeel is in de communicatie van Motena was hierbij een complex gegeven.

In de eerste plaats moest ervoor gezorgd worden dat het onthaal van grote hoeveelheden oproepen op een efficiënte manier kon verlopen. Bovendien moest het voor de medewerkers ook mogelijk zijn om die oproepen te behandelen op eender welke locatie, dus ook van thuis uit. Maar de grote vrees bij Motena was dat de onthaalmedewerkers de grote toevloed aan oproepen niet op een klantvriendelijke manier zouden kunnen verwerken.

Mitel MiVoice Office 400

De oplossing die Hanssens voorziet bestaat uit een softwareapplicatie voor onthaalmedewerkers waarbij oproepen kunnen verdeeld worden naar de medewerkers van Motena. De Mitel operatorsoftware laat toe om oa. op een intuïtieve manier oproepen aan te nemen, te verdelen of in wacht te zetten.

Hanssens slaagt er in om je écht te leren kennen als klant en weet perfect wat de noden zijn van onze organisatie.

Berber D'Haene, Servicedesk manager bij Motena

"Hanssens slaagt er in om heel snel de vinger op de pols te leggen en jou goed te leren kennen. Ze weten waar de noden zitten en kunnen een perfecte technologische oplossing aanbieden die een antwoord biedt op de telefoniebehoeften van Motena.", Berber D'Haene, servicedesk manager bij Motena.

wil je ook kennis maken met de hanssens experience ?

contacteer onze experts